Serveis d’Acompanyament a la Criança
Acompanyem les famílies en els primers anys de vida dels seus infants, fomentant vincles familiars i comunitaris.
Els primers anys de vida dels infants són fonamentals per al seu desenvolupament emocional i social. A FASI treballem amb dos serveis de criança dissenyats per acompanyar les famílies en aquesta etapa tan important: Espais Familiars i Minuts Menuts.

Espais Familiars
Els Espais Familiars són serveis pensats per a famílies amb infants de 0 a 3 anys. Ofereixen un entorn grupal on es generen interaccions entre persones adultes, infants i professionals, per fomentar vincles familiars i comunitaris durant la criança.
Com funciona?
Inscripció Prèvia: Contacta amb l’Espai Familiar seleccionat.
Sessions Regulars: Una o dues vegades per setmana, amb dues hores de durada.
Acompanyament: Els nens i nenes sempre han d’estar amb una persona adulta de referència.

Objectius del servei
Acompanyament Familiar Global
Entenem la família com un sistema, proporcionant suport a la criança i promovent la connexió entre famílies.
Prevenció de l’Aïllament
Creem un espai de trobada per fer xarxa entre famílies, evitant l’aïllament durant l’etapa de criança.
Espai de Joc i Relació
Oferim un lloc on infants poden explorar i relacionar-se amb altres nens i nenes i persones adultes.
Minuts Menuts
Minuts Menuts és un servei d’atenció a la infància dissenyat per facilitar la conciliació de la vida laboral, familiar i personal. És dirigit a totes les famílies, amb especial atenció a les famílies monoparentals amb xarxes de suport fràgils.
El col·lectiu que atén són especialment infants de 4 mesos a 6 anys. Les famílies poden deixar els infants de forma puntual per assistir a cursos formatius, recerca de feina, visita mèdica, pràctica esportiva, gestions personals, etc.
Atenció a la infància
Atenció Bàsica i Lúdica: Oferim una atenció social, educativa i lúdica a la infantesa que es queden a càrrec nostre.
Espais de Desenvolupament: Habilitem entorns que contribueixen al desenvolupament de la personalitat infantil a través del joc.
Recursos Educatius: Presentem activitats lúdiques com a recursos creatius en el temps lliure de la infantesa.


Objectius del servei
Conciliació Familiar
Contribuir a harmonitzar la vida laboral i personal.
Accés a oportunitats
Facilitar l’accés a cursos de formació ocupacional i mantenir el lloc de treball.
Temps per a les famílies
Permetre que les famílies tinguin temps per participar activament a la seva comunitat.
Dades 2024:
Famílies ateses
Infantesa atesa
Infantesa de 0-3 anys
infantesa de 4-6 anys
Amb la Col·laboració de:

