Nova dotació d’equipament a la Casa d’Infants Paulo Freire

18/11/2024 | FASI

Una actuació per millorar el confort, la funcionalitat i l’eficiència dels espais del centre 

Barcelona, novembre de 2024 
 
La Fundació Acció Social Infància (FASI) ha impulsat una actuació de millora a la Casa d’Infants Paulo Freire mitjançant una nova dotació d’equipament que ha permès renovar i actualitzar el mobiliari, els electrodomèstics i els materials d’ús quotidià del centre. Aquesta iniciativa, finançada pel Departament de Drets Socials i Inclusió de la Generalitat de Catalunya, té com a objectiu garantir un entorn més confortable, eficient i adaptat a les necessitats dels infants i adolescents acollits. 
 
El projecte ha inclòs la substitució i adquisició de mobiliari per a les habitacions, menjador i espais comuns, així com l’actualització dels electrodomèstics amb models energèticament eficients i la renovació de l’equipament informàtic i de descans. També s’han incorporat elements nous de parament de la llar, tèxtils i il·luminació, millorant el confort i la funcionalitat dels espais residencials. 
 
Aquesta actuació ha contribuït a crear un entorn més acollidor i sostenible, fomentant la qualitat de vida i el benestar dels infants i adolescents que viuen al centre, alhora que millora les condicions de treball dels equips professionals. El procés d’adquisició i instal·lació s’ha dut a terme amb criteris de qualitat, sostenibilitat i eficiència econòmica. 
 
Amb aquesta nova dotació, FASI reafirma el seu compromís amb la millora contínua dels seus centres i amb la promoció d’espais segurs, funcionals i respectuosos amb el medi ambient. 

Amb el suport del Departament de Drets Socials i Inclusió de la Generalitat de Catalunya. 

logo Fasi
logo Fasi